Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Strona detaliczna Silkly.pl Wólce Kosowskiej.

Firma: B-DODA Sp. z o.o.

Adres: ul. Nadrzeczna 3B, lok. B-10A

05-552 Jabłonowo

NIP: 1231361129

REGON: 367855993

Rachunek Bankowy:

PL 93 1090 1694 0000 0001 3494 1105

Santander Bank Polska S.A.

SWIFT CODE: WBKPPLPP

Tel.:+48729547868

Email: silklyfashion@gmail.com

Sklep Internetowy Silkly.pl prowadzi detaliczna za pośrednictwem sieci Internet.

Zamówienia są przyjmowane tylko przez stronę silkly.pl

Aby dokonać zakupu na stronie Silkly.pl, Klient musi się zarejestrować, co jednoznacznie

oznacza akceptację niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. Rejestracja oznacza podanie

swoich danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu

i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.

Ustawa o prawach kosummenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach komsumenta

(Dz.U. z 2014 r. poz. 827)

Dane te będą wykorzystywane przez naszą firmę jedynie w celu realizacji zamówienia czyli

do dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń i nie będą udostępnianie osobom

trzecim.

W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

OFERTA

1. Artykuły oferowane przez Internetowy Sklep Silkly.pl są nowe. W przypadku otrzymania

towaru z wadą fabryczną Klientowi przysługuje roszczenie reklamacyjne, zgodnie z

przepisami obowiązującego prawa i warunkami reklamacji.

2. Wszystkie ceny towarów podajemy w PLN brutto.

3. Internetowy Sklep Silkly.pl zastrzega sobie prawo do dowolnych zmian cen produktów

znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Posiada on również prawo do usuwania i

dodawania towarów do oferty, wprowadzania, odwoływania, jak i zmian akcji promocyjnych

w dowolnym momencie.

4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta

zamówienia.

ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Internetowy Sklep Silkly.pl prowadzi działalność handlową poprzez serwis Silkly.pl

2. Podstawą do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia jest prawidłowe wypełnienie

formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest

prawidłowe wypełnienie wszystkich pól formularza. Internetowy Sklep Silkly.pl weryfikuje

zamówienia telefonicznie lub mailowo. W przypadku nie nawiązania kontaktu z

zamawiającym w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie zostanie anulowane.

3. Zamówienia mogą być składane poprzez stronę Silkly.pl lub telefonicznie pod

numerami,+48729547868

4. W przypadku podejrzeń o podanie nieprawdziwych danych, Internetowy Sklep Silkly.pl

zastrzega sobie prawo do usunięcia zamówienia.

5. Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania, aż do wyczerpania

zapasów.

6. Silkly.pl nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn

technicznych (wadliwego działania systemów, sieci, itp.) jednak po zidentyfikowaniu błędu

dołoży wszelkich starań, aby go naprawić.

7. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest występowanie towaru w magazynie i/lub u

dostawców sklepu.

8. Klient Internetowego Sklepu Silkly.pl jest informowany o stanie realizacji jego

zamówienia. W razie braku danego produktu zostanie on uprzedzony o możliwości zmiany

zamówienia, wydłużenia czasu dostawy lub anulowaniu zamówienia.

9. Internetowy Sklep Silkly.pl przyjmuje zamówienia,od poniedziałku do piątku w godzinach

7:00 do 16:00 i w soboty od godziny 8:00 do 14:00 w ciągu całego roku. Zamówienia

złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego od

złożenia zamówienia.

10. W wypadku braku zamówionego towaru w magazynach, klient będzie o tym

niezwłocznie informowany. Może zdarzyć się, że niektóre artykuły prezentowane na stronie

mogą być już wyprzedane za co serdecznie przepraszamy.

11. Po złożeniu zamówienia, do kupującego zostanie przesłane potwierdzenie o tym, że

zamówienie do nas dotarło.

12. Do każdego zamówienia wystawiana jest Paragon lub faktura VAT

13. Zamówienia realizowane przy kwocie łącznej produktów na 180 zł netto (słownie: sto

osiemdziesiąt zł ), przesyłka gratis. Zamówienia poniżej łącznej kwoty produktów 180 zł

netto (słownie: sto osiemdziesiąt zł.), przesyłka płatna 10,99 zł brutto. (paczka za pobraniem)

FORMY PŁATNOŚCI

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na

terytorium Polski:

1. Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki- „ za pobraniem”.

2. Przedpłata przelewem bankowym na konto sklepu. Niezbędne dane do przelewu zawarte

będą w automatycznym e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

O tym że realizacja zamówienia jest możliwa (dany towar jest dostępny), Klient zostanie

poinformowany w oddzielnym e-mailu. Od tego momentu czas realizacji wynosi zwykle 2-3

dni robocze.

W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem, czas realizacji liczony jest od

daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.

Zamówienia złożone w godzinach popołudniowych oraz w weekendy realizujemy w

pierwszy kolejny dzień roboczy. Kupujący jest zawsze informowany o nadaniu przesyłki

poprzez e-mail.

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko kupującego. Jeśli są

Państwo zarejestrowani, prosimy podać również poprawną nazwę użytkownika – nick. Brak

tych informacji może wydłużyć okres zakończenia transakcji.

WYSYŁKA I CZAS REALIZACJI

1.Wysyłka zamówienia odbywa się zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych. W przypadku

przelewu tradycyjnego po zaksięgowaniu wpłaty. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia

do klientów następnego dnia po przekazaniu firmie kurierskiej GLS. Koszt dostawy w

granicach Polski bez względu na ilość zamówionych produktów oraz formę płatności wynosi:

- 8,99 pln - paczkomat

- 10,99 pln - kurier INPOST bez względu na formę płatności

Darmowa dostawa na terenie Polski bez względu na formę płatności oraz ilość produktów

obejmuje zamówienia od 180 pln - wysyłka kurierem IN POST, paczkomatem lub pocztą

Polską

W przypadku, gdy klient złoży więcej niż jedno zamówienie na ten sam adres, a jego

zamówienia nie zostały jeszcze zrealizowane, zostaną wysłane jedną paczką.

2. Wysyłki dostarczane są bezpłatnie na terenie całego kraju przy zamówieniach od 180 zł

netto. Poniżej 180 zł netto doliczamy 10,99zł za wysłanie paczki za pobraniem firmą

kurierską.

3. Każde zamówienie staramy się zrealizować jak najszybciej. (nie licząc dni wolnych od

pracy i świąt)

4. Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki dokładnie sprawdzić stan opakowania. Gdyby

okazało się uszkodzone, koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Silkly.pl zastrzega sobie prawo do:

a. zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,

b. wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego Silkly.pl

c. Wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego Silkly.pl

d. Przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.

e. Anulowania zamówień klienta, które zostały błędnie wprowadzone do systemu

sprzedażowego sklepu internetowego Silkly.pl

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu

cywilnego.

3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd

właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Nie zastosowanie się do w/w zasad będzie skutkowało zerwaniem współpracy oraz utratą

możliwości wykorzystania zdjęć i opisów produktów.

Wydrukuj te strone

Koszty i termin dostawy

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

- Zamówienia można składać

- na dwa sposoby:

- na stronie Silkly.pl poprzez koszyk

- drogą e-mailową pod adresem silklyfashion@gmail.com

- Płatność za zamówienia jest dostępna w dwóch wariantach, które kupujący może wybrać

- według uznania:

- za pobraniem (płatność gotówką kurierowi)

- przelewem na nasze konto bankowe

- Wybierając opcję płatności przelewem, ważne jest aby wstrzymać się z dokonywaniem

płatności do momentu gdy zmienimy status Państwa zamówienia na "Oczekuje na wpłatę".

Zostanie też do Państwa wysłany e-mail o tym samym temacie i dopiero wtedy prosimy o

dokonanie przelewu. Szczegóły do wpłaty zostaną zawarte w treści e-maila.

- O tym że realizacja zamówienia jest możliwa (dany towar jest dostępny), Klient zostanie

poinformowany w oddzielnym e-mailu lub telefonicznie. Od tego momentu czas realizacji

wynosi zwykle 2 dzień roboczy.

-W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem, czas realizacji liczony jest od

daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.

Zamówienia złożone w godzinach popołudniowych oraz w weekendy realizujemy w

pierwszy kolejny dzień roboczy. Kupujący jest zawsze informowany o nadaniu przesyłki

poprzez e-mail.

Wysyłki dostarczane są bezpłatnie na terenie całego kraju przy zamówieniach od 180 zł.

Poniżej 180 zł, doliczamy 10,99 zł za wysłanie paczki za pobraniem firmą kurierską

INPOST.

WYSYŁKA I CZAS REALIZACJI

- Towar wysyłamy po potwierdzeniu zamówienia, maksymalnie do 48 godzin od otrzymania

wpłaty na konto lub potwierdzenie wysyłki za pobraniem. Wyjątkiem są dni wolne od pracy

oraz święta. Klient jest zawsze informowany o przyjęciu zamówienia oraz wysłaniu

przesyłki.

- Zakupione towary są dostarczone pod adres wskazany na zamówieniu. Wysyłamy towar

tylko na terenie Polski, w razie innej lokalizacji poza RP prosimy o kontakt telefoniczny lub

mailowy.

- Sklep nie ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe wypełniony formularz zamówienia, w

wyniku którego przesyłka nie dotarła do Klienta. Klient ponosi w takim przypadku

dodatkowe koszty przesyłki.

- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie

lub u dostawców Sklepu. W przypadku braku część towarów objętych zamówieniem klient

będzie niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego

realizacji.

- W wyjątkowych okolicznościach mogą ulec zmianie koszty przesyłki, Klient zostanie o tym

poinformowany przed wysyłką zamówienia.

- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę

kurierską lub Pocztę Polską.

Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (B-DODA Sp. z o.o.,ul. Nadrzeczna 3B, lok. B-10A, silklyfashion@gmail.com, telefon: +48729547868 ) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,

jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa

sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym

zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą

Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu

towarów.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż

było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat: B-DODA Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 3B, lok. B-10A

05-552 Jabłonowo, silklyfashion@gmail.com

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o

świadczenie następującej usługi(*)

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password