Regulamin
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Strona detaliczna Silkly.pl w Wólce Kosowskiej.
Firma: B-DODA Sp. z o.o.
Adres: ul. Nadrzeczna 3B, lok. B-10A
05-552 Jabłonowo
NIP: 1231361129
REGON: 367855993
Rachunek Bankowy:
PL 93 1090 1694 0000 0001 3494 1105
Santander Bank Polska S.A.
SWIFT CODE: WBKPPLPP
Tel.:+48729547868
Email: silklyfashion@gmail.com
Sklep Internetowy Silkly.pl prowadzi detaliczna za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienia są przyjmowane tylko przez stronę silkly.pl
Aby dokonać zakupu na stronie Silkly.pl, Klient musi się zarejestrować, co jednoznacznie
oznacza akceptację niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. Rejestracja oznacza podanie
swoich danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu
i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Ustawa o prawach kosummenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach komsumenta
(Dz.U. z 2014 r. poz. 827)
Dane te będą wykorzystywane przez naszą firmę jedynie w celu realizacji zamówienia czyli
do dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń i nie będą udostępnianie osobom
trzecim.
W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
OFERTA
1. Artykuły oferowane przez Internetowy Sklep Silkly.pl są nowe. W przypadku otrzymania
towaru z wadą fabryczną Klientowi przysługuje roszczenie reklamacyjne, zgodnie z
przepisami obowiązującego prawa i warunkami reklamacji.
2. Wszystkie ceny towarów podajemy w PLN brutto.
3. Internetowy Sklep Silkly.pl zastrzega sobie prawo do dowolnych zmian cen produktów
znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Posiada on również prawo do usuwania i
dodawania towarów do oferty, wprowadzania, odwoływania, jak i zmian akcji promocyjnych
w dowolnym momencie.
4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
zamówienia.
ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1. Internetowy Sklep Silkly.pl prowadzi działalność handlową poprzez serwis Silkly.pl
2. Podstawą do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia jest prawidłowe wypełnienie
formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest
prawidłowe wypełnienie wszystkich pól formularza. Internetowy Sklep Silkly.pl weryfikuje
zamówienia telefonicznie lub mailowo. W przypadku nie nawiązania kontaktu z
zamawiającym w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie zostanie anulowane.
3. Zamówienia mogą być składane poprzez stronę Silkly.pl lub telefonicznie pod
numerami,+48729547868
4. W przypadku podejrzeń o podanie nieprawdziwych danych, Internetowy Sklep Silkly.pl
zastrzega sobie prawo do usunięcia zamówienia.
5. Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania, aż do wyczerpania
zapasów.
6. Silkly.pl nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn
technicznych (wadliwego działania systemów, sieci, itp.) jednak po zidentyfikowaniu błędu
dołoży wszelkich starań, aby go naprawić.
7. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest występowanie towaru w magazynie i/lub u
dostawców sklepu.
8. Klient Internetowego Sklepu Silkly.pl jest informowany o stanie realizacji jego
zamówienia. W razie braku danego produktu zostanie on uprzedzony o możliwości zmiany
zamówienia, wydłużenia czasu dostawy lub anulowaniu zamówienia.
9. Internetowy Sklep Silkly.pl przyjmuje zamówienia,od poniedziałku do piątku w godzinach
7:00 do 16:00 i w soboty od godziny 8:00 do 14:00 w ciągu całego roku. Zamówienia
złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego od
złożenia zamówienia.
10. W wypadku braku zamówionego towaru w magazynach, klient będzie o tym
niezwłocznie informowany. Może zdarzyć się, że niektóre artykuły prezentowane na stronie
mogą być już wyprzedane za co serdecznie przepraszamy.
11. Po złożeniu zamówienia, do kupującego zostanie przesłane potwierdzenie o tym, że
zamówienie do nas dotarło.
12. Do każdego zamówienia wystawiana jest Paragon lub faktura VAT
13. Zamówienia realizowane przy kwocie łącznej produktów na 180 zł netto (słownie: sto
osiemdziesiąt zł ), przesyłka gratis. Zamówienia poniżej łącznej kwoty produktów 180 zł
netto (słownie: sto osiemdziesiąt zł.), przesyłka płatna 10,99 zł brutto. (paczka za pobraniem)
FORMY PŁATNOŚCI
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na
terytorium Polski:
1. Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki- „ za pobraniem”.
2. Przedpłata przelewem bankowym na konto sklepu. Niezbędne dane do przelewu zawarte
będą w automatycznym e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
O tym że realizacja zamówienia jest możliwa (dany towar jest dostępny), Klient zostanie
poinformowany w oddzielnym e-mailu. Od tego momentu czas realizacji wynosi zwykle 2-3
dni robocze.
W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem, czas realizacji liczony jest od
daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.
Zamówienia złożone w godzinach popołudniowych oraz w weekendy realizujemy w
pierwszy kolejny dzień roboczy. Kupujący jest zawsze informowany o nadaniu przesyłki
poprzez e-mail.
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko kupującego. Jeśli są
Państwo zarejestrowani, prosimy podać również poprawną nazwę użytkownika – nick. Brak
tych informacji może wydłużyć okres zakończenia transakcji.
WYSYŁKA I CZAS REALIZACJI
1.Wysyłka zamówienia odbywa się zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych. W przypadku
przelewu tradycyjnego po zaksięgowaniu wpłaty. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia
do klientów następnego dnia po przekazaniu firmie kurierskiej GLS. Koszt dostawy w
granicach Polski bez względu na ilość zamówionych produktów oraz formę płatności wynosi:
- 8,99 pln - paczkomat
- 10,99 pln - kurier INPOST bez względu na formę płatności
Darmowa dostawa na terenie Polski bez względu na formę płatności oraz ilość produktów
obejmuje zamówienia od 180 pln - wysyłka kurierem IN POST, paczkomatem lub pocztą
Polską
W przypadku, gdy klient złoży więcej niż jedno zamówienie na ten sam adres, a jego
zamówienia nie zostały jeszcze zrealizowane, zostaną wysłane jedną paczką.
2. Wysyłki dostarczane są bezpłatnie na terenie całego kraju przy zamówieniach od 180 zł
netto. Poniżej 180 zł netto doliczamy 10,99zł za wysłanie paczki za pobraniem firmą
kurierską.
3. Każde zamówienie staramy się zrealizować jak najszybciej. (nie licząc dni wolnych od
pracy i świąt)
4. Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki dokładnie sprawdzić stan opakowania. Gdyby
okazało się uszkodzone, koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Silkly.pl zastrzega sobie prawo do:
a. zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
b. wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego Silkly.pl
c. Wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego Silkly.pl
d. Przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
e. Anulowania zamówień klienta, które zostały błędnie wprowadzone do systemu
sprzedażowego sklepu internetowego Silkly.pl
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu
cywilnego.
3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd
właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
Nie zastosowanie się do w/w zasad będzie skutkowało zerwaniem współpracy oraz utratą
możliwości wykorzystania zdjęć i opisów produktów.
Wydrukuj te strone
Koszty i termin dostawy
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia można składać
- na dwa sposoby:
- na stronie Silkly.pl poprzez koszyk
- drogą e-mailową pod adresem silklyfashion@gmail.com
- Płatność za zamówienia jest dostępna w dwóch wariantach, które kupujący może wybrać
- według uznania:
- za pobraniem (płatność gotówką kurierowi)
- przelewem na nasze konto bankowe
- Wybierając opcję płatności przelewem, ważne jest aby wstrzymać się z dokonywaniem
płatności do momentu gdy zmienimy status Państwa zamówienia na "Oczekuje na wpłatę".
Zostanie też do Państwa wysłany e-mail o tym samym temacie i dopiero wtedy prosimy o
dokonanie przelewu. Szczegóły do wpłaty zostaną zawarte w treści e-maila.
- O tym że realizacja zamówienia jest możliwa (dany towar jest dostępny), Klient zostanie
poinformowany w oddzielnym e-mailu lub telefonicznie. Od tego momentu czas realizacji
wynosi zwykle 2 dzień roboczy.
-W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem, czas realizacji liczony jest od
daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.
Zamówienia złożone w godzinach popołudniowych oraz w weekendy realizujemy w
pierwszy kolejny dzień roboczy. Kupujący jest zawsze informowany o nadaniu przesyłki
poprzez e-mail.
Wysyłki dostarczane są bezpłatnie na terenie całego kraju przy zamówieniach od 180 zł.
Poniżej 180 zł, doliczamy 10,99 zł za wysłanie paczki za pobraniem firmą kurierską
INPOST.
WYSYŁKA I CZAS REALIZACJI
- Towar wysyłamy po potwierdzeniu zamówienia, maksymalnie do 48 godzin od otrzymania
wpłaty na konto lub potwierdzenie wysyłki za pobraniem. Wyjątkiem są dni wolne od pracy
oraz święta. Klient jest zawsze informowany o przyjęciu zamówienia oraz wysłaniu
przesyłki.
- Zakupione towary są dostarczone pod adres wskazany na zamówieniu. Wysyłamy towar
tylko na terenie Polski, w razie innej lokalizacji poza RP prosimy o kontakt telefoniczny lub
mailowy.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe wypełniony formularz zamówienia, w
wyniku którego przesyłka nie dotarła do Klienta. Klient ponosi w takim przypadku
dodatkowe koszty przesyłki.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie
lub u dostawców Sklepu. W przypadku braku część towarów objętych zamówieniem klient
będzie niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego
realizacji.
- W wyjątkowych okolicznościach mogą ulec zmianie koszty przesyłki, Klient zostanie o tym
poinformowany przed wysyłką zamówienia.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę
kurierską lub Pocztę Polską.
Pouczenie o odstąpieniu od umowy
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (B-DODA Sp. z o.o.,ul. Nadrzeczna 3B, lok. B-10A, silklyfashion@gmail.com, telefon: +48729547868 ) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,
jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym
zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą
Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu
towarów.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż
było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: B-DODA Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 3B, lok. B-10A
05-552 Jabłonowo, silklyfashion@gmail.com
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o
świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.