GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY TOWARU
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- wad fabrycznych,
- niezgodności towaru z zawartym zamówieniem. ( Skontaktować się z Silkly.pl niezwłocznie po pobraniu towaru)
- W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail SILKLYFASHION@GMAIL.COM lub telefonicznie +48729547868. Reklamacje na towary odsyłane bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą rozpatrywane.
- W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Towar koniecznie powinien być odsyłany w oryginalnym opakowaniu, inaczej reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
- W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
- Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i sporządzić protokół, co skutecznie pomoże dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.
- Podstawy do reklamacji nie stanowią różnice w wyglądzie towaru dostarczonego z zamówionym, oglądanym na stronie www Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.